UTAMA FAQSEMAK STATUSPEMBAYARAN CUKAIPANDUAN PENGGUNAMEJA BANTUAN

Notis Pemberitahuan
Kepada pelanggan yang dihormati,
Dimaklumkan bahawa pusat panggilan helpdesk sistem e-Tanah Negeri Selangor sedang menghadapi panggilan trafik yang tinggi dalam talian rangkaian kami dan akan menyebabkan kelewatan dalam proses panggilan serta mungkin mengganggu pengalaman komunikasi anda.

Sila ambil perhatian bahawa anda boleh terus menghubungi perkhidmatan pelanggan kami untuk sebarang pertanyaan atau bantuan atau menggunakan medium alternatif seperti berikut:

1) etanah_helpdesk@selangor.gov.my
2) Hadir ke Kiosk Awam di semua Pejabat Daerah dan Tanah dan berhubung terus dengan pegawai sokongan e-Tanah.
3) Layari https://etanah.selangor.gov.my/etanah-awam/AwamLoginForm.xhtml bagi FAQ dan panduan pengguna

Kami menghargai kesabaran anda dan memohon maaf atas sebarang kesulitan yang dihadapi. Pihak kami sedang berusaha sepenuh tenaga untuk menangani masalah ini dan memberikan perkhidmatan yang lebih baik kepada pelanggan kami yang dihormati
Terima kasih atas sokongan anda
Ralat